WEATHER SYNC
Reklama řízená počasím odpovídá na aktuální potřebu zákazníka
Weather based marketing je ideálním řešením pro vás, pokud máte sezónně laděné produkty a jsou žádané hlavně, když je zima nebo teplo.
Nastavíme vám kampaň tak, aby se spouštěla v souladu s počasím, můžete tak oslovit lidi, kteří se rozhodují podle aktuální situace, čím získáte okamžitou poptávku po službě nebo produktu, který uživatel ovlivněný počasím právě potřebuje.
Nabízíme možnost geocílení, ať už chcete reklamu cílit podle počasí v Brně nebo v Karlových Varech.
Stejně tak dokážeme toto nastavení spojit s dalšími údaji o počasí, ať už prší, sněží nebo naopak, jestli je jasno.
Pro tuto kampaň je potřebný rozpočet od 45 000 Kč bez DPH.
Prohlédněte si case study kampaně pro bulharského klienta zde.