CÍLENÍ PODLE KATEGORIE WEBŮ
Spojte svou značku s imidžem webstránek určité kategorie
Umístěním reklamy jen na weby z určité kategorie oslovíte relevantní cílovou skupinu a pozitivně ovlivňujete imidž vašeho produktu.
Váš produkt a jeho určení spojujete s určitým tématem, který je pro publikum důležitý. Např. váš produkt dokážete v očích zákazníka spojit se světem cyklistiky nebo i se světem filmových hvězd.
Vaše reklamy zacílíme na ručně kategorizované webstránky, ze kterých si vybere každý. Díky tomu se vaše reklamy budou zobrazovat lidem, kteří se zajímají o konkrétní oblast, vaše reklama přirozeně zapadne do obsahu stránky a může uživatele snadněji oslovit, čím získáte kvalitnější traffic na vaší stránce a zlepšíte povědomí o vaší značce ve vaší cílové skupině.
Při startu kampaně použijeme předpřipravený seznam relevantních stránek, které však v průběhu kampaně přizpůsobujeme specifikám produktu a potřebám inzerenta přidávaním nových stránek a ubíráním těch, které nejsou plně v souladu se zadáním.
Při této strategii je potřebná každodenní optimalizace a více péče než u plošného cílení, proto je cena za takovou kampaň min. 8 000 Kč bez DPH.
Pokud máte zájem o site targeting, tedy cílení podle individuálně vybraných stránek, je to možné, zjistěte více u našich specialistů.