NATIVNÍ REKLAMA
Reklama, která přirozeně zapadne do obsahu každé stránky
Nativní reklama osloví lidi, kteří chtějí číst. Svou formou zapadá do vizuálu stránky, plně se mu přizpůsobí a vypadá jako další článek.
Díky správně zvolenému obrázku a textu dovede přirozeně čtenáře na váš článek nebo landing page.
V současnosti zaznamenává velký rozmach, inzerenti hledají všechny možnosti, kterými mohou oslovit lidi s adblockery nebo ty, kteří ignorují bannery, PPC reklamy apod.
Nativní reklama si vyžaduje samostatný přístup a není jedno, na jaký obsah uživatele dovede.
Vzhledem k tomu, že většinou je forma takové reklamy mezi ostatními nebo doporučenými články, očekává uživatel po překliknutí, že se dostane na článek.
Pokud zvolíte správný obsah, vzbudíte tím větší pozornost a vaše reklama dosáhne úspěchu. Pozitivem je, že vaše reklama může mít opravdový přínos pro jejího konzumenta.
Váš produkt nebo službu totiž můžete zahrnout do článku s tipy, rozhovoru s odborníkem, ankety nebo průzkumu, které lidi zajímají.
Proto není vnímaná negativně a vyvolává spíše dobrý pocit, buduje vztah, je důvěryhodná a každý si k ní snadno najde cestu.