KAMPAŇ OPTIMALIZOVANÁ NA VIEWABILITY
Téma viewability je při nákupu reklamy na internetu důležitá
Od začátku internetové reklamy je velká část inzerce zpoplatněná za tisíc zobrazení.
Jedná se ale o tisíc načtení reklamního banneru na stránku, ne vždy se ovšem tato reklama dostane během scrolování na stránce do její viditelné části.
Poměr mezi načtením reklamního banneru prohlížečem a počtem zobrazení, která byla i ve viditelné části stránky, se nazývá viewability.
Etarget dokáže viewability měřit a optimalizovat kampaně tak, aby poměr mezi zaplacenou CPM a dosaženou viewability byl co nejlepší.
Nechte si od našich odborníků nastavit a optimalizovat kampaň tak, aby se vaše reklama dostala do zorného pole a zároveň, aby cílila na zvolenou cílovou skupinu. A to vše při zachování vhodné frekvence oslovení a výhodné ceny vaší kampaně.
Vaši viewability dokážeme zvýšit až na 55-70%. Minimální rozpočet na kampaň je 20 000 Kč bez DPH.