Uživatelé internetu jsou již přesycení reklamou, která na nich křičí Kup nyní ..., Zjisti více ..., Objednej ... , Statická reklama je nudná a dokáže oslovit jen rozhodnutého klienta. Nedokáže upoutat, inspirovat, přesvědčit.
Dnes jednoduše taková reklama nestačí. Je třeba, aby firmy na 100% využívaly možnosti moderních reklamních technologií a práci kreativců a programátorů. Reklama může být interaktivnější, zábavnější, dynamicky se přizpůsobovat zájmům zákazníka. Nestačí jen měřit kliky a konverze bez znalosti toho, jak lidé na samotnou reklamu reagují. Je potřebné měřit i interakci s reklamou. V prvním kroku je cílem reklamy lidi zaujmout, přesvědčit. Až potom je přivést k nákupu, ať už bude online nebo offline.
Pokud chcete vidět, jak by mohla vaše internetová reklama s využitím interaktívních bannerů a prvky story tellingu v cílení, vypadat. Pokud se chcete dozvědět, jak byste mohli vyhodnocovat efektivitu kampaně novým způsobem, nechte si našimi odborníky vypracovat nezávazně a bezplatně nabídku.
Vyplňte prosím formulář na bezplatné vypracování nezávazné nabídky