Všeobecné obchodní podmínky programu ETARGET
1. Úvodní ustanovení
-
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") tvoří nedílnou součást smlouvy mezi účastníkem (jak je definován níže) a společností ETARGET SE, se sídlem Pribinova 25, 821 09 Bratislava, Slovensko, identifikační číslo 35 807 113, (dále jen "ETARGET MEDIA"), která upravuje podmínky účasti v programu ETARGET (dále jen "program") a stanoví vzájemná práva a povinnosti účastníka a ETARGET MEDIA při účasti v programu.
-
ETARGET MEDIA je provozovatelem programu umožňujícího třetím osobám zadávání reklamy na webové stránky daných osob a jejího zveřejňování prostřednictvím partnerských webových stránek (dále jen "program ETARGET"). ETARGET MEDIA zajišťuje pro provozovatele programu nákup mediálního prostoru k umístění reklamy inzerentů ETARGET (tak, jak je definováno níže) a je oprávněn tuto smlouvu uzavřít a plnit povinnosti v ní stanovené.
-
Popis programu a zásady jeho fungování (dále jen "pravidla") jsou uvedeny v části 3 a 4 nebo jiné obdobné části na www.etarget.cz nebo jiné adrese, kterou může ETARGET MEDIA a/nebo provozovatel programu poskytnout.
-
Účastníkem je každý majitel nebo provozovatel (fyzická nebo právnická osoba) (dále jen "účastník") webové stránky (dále jen "stránka účastníka"), který se zaregistruje na webové stránce www.etarget.cz (dále jen "stránka ETARGET" ) spravované provozovatelem programu pro účely účasti v programu ETARGET. Na základě smlouvy mezi ETARGET MEDIA a uživatelem (včetně smluvních ujednání s provozovatelem programu) umožní účastník na svých stránkách účastníka pro ETARGET MEDIA (podle podmínek stanovených v příslušné smlouvě) zobrazovat reklamu inzerentů ETARGET pro provozovatele programu společně s vlastní reklamou ETARGET MEDIA nebo vlastní reklamou provozovatele programu a ETARGET MEDIA se zavazuje za poskytnuté služby účastníkovi zaplatit odměnu podle podmínek smlouvy.
-
Tyto VOP (včetně všech dokumentů v nich zmíněných) tvoří nedílnou součást smlouvy o podmínkách účasti v programu ETARGET MEDIA a účastníkem nebo jinou osobou (dále jen "smlouva"). Uzavření smlouvy je podmíněno souhlasem s VOP. Svou registrací na stránce ETARGET účastník vyjadřuje svůj souhlas s dodržováním VOP, včetně pravidel, a potvrzuje, že se s nimi důkladně seznámil, rozumí jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasí. Odkazy v těchto VOP značí odkaz na VOP, včetně pravidel, není-li uvedeno nebo nevyplývá-li jinak.
2. Registrace, uzavření smlouvy
-
Pokud nevyplývá z okolností jinak, smlouva se uzavírá odesláním návrhu na její uzavření účastníkem a přijetím tohoto návrhu ze strany ETARGET MEDIA. K předložení návrhu smlouvy dochází na stránce ETARGET MEDIA, který má podobu registračního formuláře na stránce ETARGET v části "Registrace", v němž je účastník povinen správně vyplnit aktuální, pravdivé a úplné informace o předepsaných údajích, doložit je svým podpisem v příslušné části registračního formuláře - "Registrace" (v podobě prostého elektronického podpisu, který odpovídá celému jménu účastníka - fyzické osoby nebo oprávněného zástupce účastníka - právnické osoby a případně též zvolenému přihlašovacímu jménu (login) a heslu a prostřednictvím potvrzení registračních údajů (kliknutím v příslušné části registračního formuláře "Registrace") odeslat požadavek ETARGET MEDIA.
-
ETARGET MEDIA po ověření registrace účastníka e-mailem informuje o jeho registraci a jejím přijetí s tím, že tato informace je opatřena podpisem ETARGET MEDIA (v podobě prostého elektronického podpisu, který odpovídá firmě ETARGET MEDIA a celému jménu oprávněného zástupce ETARGET MEDIA); smlouva vzniká řádnou registrací účastníka a jejím přijetím ETARGET MEDIA v souladu s těmito VOP.
-
Účastník je povinen udržovat informace poskytnuté ETARGET MEDIA stále aktuální a na požádání poskytnout ETARGET MEDIA chybějící údaje nezbytné k registraci (nebo jejímu ověření) či fakturaci. ETARGET MEDIA je oprávněn (přímo nebo prostřednictvím provozovatele programu) kdykoliv ukončit účast účastníka v programu ETARGET v případě, že údaje podané účastníkem nebudou odpovídat uvedeným podmínkám registrace, např. když požadované údaje nejsou řádně vyplněny nebo jsou nepravdivé.
3. Stránky účastníka
-
Svou registrací na stránce ETARGET účastník prohlašuje a zaručuje, že je výhradním provozovatelem všech stránek účastníka a prodejcem reklamní plochy na všech stránkách, že je oprávněn uzavřít s ETARGET MEDIA příslušnou smlouvu o účasti v programu ETARGET.
-
Po uzavření smlouvy se účastník zavazuje na příslušných stránkách účastníka umístit reklamní nebo vyhledávací kód ETARGET, který umožní zobrazování reklamy inzerentů nebo vlastní reklamy provozovatele programu (tak, jak je to definováno níže), a to jedním ze způsobů uvedených v článku 4 VOP.
-
Účastník je povinen po celou dobu účasti v programu ETARGET dodržovat podmínky stanovené ETARGET MEDIA tak, aby v souvislosti se svými stránkami účastníka zajistil patřičné poskytování, zobrazování, sledování a generování reklamy (tak, jak je to definováno níže).
4. Definice, formy reklamy
-
Pro účely VOP mají následující tučně napsané termíny tento význam:
-
"inzerent ETARGET" znamená třetí osobu, jejíž reklamy mají být zobrazovány v programu ETARGET na stránkách účastníka;
-
"reklama" značí odkaz na webovou stránku inzerenta ETARGET, který se nachází v databázi provozovatele programu a který obsahuje hyperlink;
-
"hyperlink" je prvek v elektronickém dokumentu obsahující internetovou neboli elektronickou adresu a směřující na toto místo v dokumentu nebo na adresu zcela jiného dokumentu, který může být umístěn kdekoliv v elektronickém dokumentu. Může se jednat o podtržený nebo jinak zvýrazněný text, obrázek, video nebo grafický znak, na který je možné kliknout;
-
"kliknutí", úkon, který směřuje k vyvolání přesměrování internetového prohlížeče na internetovou adresu obsaženou v hyperlinku (např. kliknutí tlačítkem myši na reklamu nebo jeho označení a stisknutí enter na klávesnici);
-
"jedinečné kliknutí"je první kliknutí návštěvníka stránky účastníka na hyperlink obsažený ve vygenerované reklamě zobrazené na stránce účastníka,
-
"platné kliknutí" je takové jedinečné kliknutí, u něhož ETARGET uzná, že nedošlo k porušení žádných pravidel užívání. ETARGET si vyhrazuje právo určit, zda je kliknutí platné nebo ne i se zpožděním, pokud k tomu dodatečně získá doplňující informace.
-
“platné zobrazení" je takové jedinečné zobrazení reklamního prvku na stránce účastníka, u něhož ETARGET uzná, že nedošlo k porušení žádných pravidel užívání.
-
-
Umístění a realizace zobrazení reklamy na stránce účastníka je právem účastníka. Účastník je však povinen zobrazovat vlastní reklamu ETARGET MEDIA nebo provozovatele programu způsobem požadovaným ETARGET MEDIA. Účastník je povinen dodržovat pořadí reklamy, v jakém mu byly dodány ze stránky ETARGET, a není oprávněn jakkoliv reklamu měnit, filtrovat, modifikovat, překrýt či upravovat její obsah.
5. Konto účastníka, odměna a platební podmínky
-
Po potvrzení registrace zajistí ETARGET MEDIA účastníkovi vytvoření virtuálního účtu v programu ETARGET, na němž budou evidovány počty platných jedinečných kliknutí a počty jedinečných zobrazení reklamy na každé stránce účastníka (dále jen "účet").
-
Účastník získá od ETARGET MEDIA (přímo nebo prostřednictvím provozovatele programu) po ukončení každého kalendářního měsíce trvání smlouvy přehled platných jedinečných kliknutí a přehled jedinečných zobrazení reklamních prvků registrovaných v průběhu výše uvedeného období na stránkách účastníka a to elektronicky na e-mailovou adresu účastníka.
-
Účastník získá od ETARGET MEDIA platbu odpovídající počtu platných jedinečných kliknutí v případě textové reklamy na stránkách účastníka v průběhu příslušného zúčtovacího období a platbu odpovídající počtu platných jedinečných zobrazení v případě bannerové a video reklamy (dále jen "odměna")
-
ETARGET MEDIA a účastník se mohou písemně (včetně elektronické pošty) dohodnout na jiné výši odměny, než je stanoveno ve VOP.
-
Pokud se smluvní strany nedohodnou písemně (včetně prostřednictvím elektronické pošty) jinak, vyplatí ETARGET MEDIA účastníkovi odměnu ve lhůtě do 30 dnů ode dne ukončení každého kalendářního měsíce, v němž vzniklo právo na výplatu odměny v minimální výši 1000 Kč. V případě, že účastníkovi nevznikne v období jednoho kalendářního měsíce právo na výplatu odměny v minimální výši 1000 Kč, bude tato odměna za příslušný kalendářní měsíc převedena do dalšího období a ETARGET MEDIA provede její výplatu dle výše uvedených platebních podmínek, jakmile výše odměny účastníka dosáhne částku 1000 Kč. Částka odměny nižší než 1000 Kč v okamžiku ukončení smlouvy nebude poukazována.
-
ETARGET MEDIA nebude účastníkovi poskytovat žádné platby za realizaci neplatných jedinečných kliknutí nebo zobrazení, kterými jsou zejména kliknutí vyplývající z neplatné reklamy vytvořená jakoukoliv osobou, robotem, automatizovaným programem či podobným zařízením, včetně jakýchkoliv jedinečných kliknutí příchozích IP adres či počítačů ovládaných účastníkem. Je výhradním právem ETARGET MEDIA stanovit (přímo nebo prostřednictvím provozovatele programu), která jedinečná kliknutí a jedinečná zobrazení považuje za neplatná a takové stanovení považují obě strany za konečné a závazné.
-
Pokud inzerent, jehož reklamy se zobrazují na jakékoliv stránce účastníka, neuhradí platbu společnosti ETARGET, jsme oprávněni zadržet platbu odměny až do doby zaplacení platby inzerentem.
-
Všechny platby budou účastníkovi vyplaceny bankovním převodem na účet účastníka oznámený ETARGET MEDIA v registračním formuláři.
-
ETARGET MEDIA si vyhrazuje právo platby ve prospěch účastníka podle této smlouvy zadržet či zpětně naúčtovat na vrub účtu účastníka (včetně provedení jednostranného zápočtu) v případě, že bude dodatečně zjištěno, že zobrazení či jedinečná kliknutí jsou neplatná nebo nárok na platbu podle této smlouvy vznikl účastníkovi v důsledku jeho porušení smlouvy či jiného neoprávněného nebo nedovoleného jednání.
-
ETARGET MEDIA si při podezření na neplatná kliknutí nebo zobrazení vyhrazuje právo na prošetření a analýzu všech zobrazení a kliknutí provozovatele, která může trvat až dva měsíce. Během tohoto období je provozovatel povinen ponechat na stránce reklamu v nezměněné podobě, neprodleně odpovědět na obdržené dotazy a náležitě spolupracovat. Během tohoto období bude také pozastaveno vyplácení odměny. Po ukončení vyšetřování, pokud byla nalezena porušení VOP, může ETARGET MEDIA bez uvedení důvodu zrušit účet nebo provozovateli snížit odměnu. V opačném případě bude odměna vyplacena v nejbližším možném termínu, tedy do 60 dnů od ukončení šetření. Etarget si vyhrazuje právo ukončit spolupráci a nevyplatit odměnu z důvodu, že stránka je dlouhodobě neaktivní, případně na ní není viditelná aktivita za poslední kalendářní měsíc.
-
Účastník souhlasí s tím, že ETARGET vystaví, jménem účastníka, fakturu nebo daňový doklad s vlastní číslovací řadou. Účastník se zavazuje, že takovou fakturu nebo daňový doklad přijme za svůj a začlení do svého účetnictví a daňové evidence. Účastník také souhlasí s vystavením daňového dokladu v elektronické podobě.
-
V případě, že účastník v období 12ti po sobě jdoucích měsících, předcházejících měsíci vyúčtování, neposkytne ETARGETu reklamní prostor tvořící odměnu minimálně ve výši 1 EUR, bude hodnota nevyplacené odměny anulována a Účastník souhlasí, že mu nárok na tuto odměnu trvale zaniká.
6. Povinnosti smluvních stran
-
Účastník je povinen adresovat veškeré připomínky týkající se fungování programu ETARGET nebo zobrazování reklamy přímo ETARGET MEDIA (případně s jeho souhlasem provozovateli programu), a nikoli inzerentovi ETARGET.
-
Účastník nese veškerou odpovědnost za stránky účastníka, včetně jejich obsahu a zveřejněných materiálů, údržbu a provoz a implementaci a provoz technických parametrů ke komunikaci se stránkou ETARGET a účast v programu. ETARGET MEDIA si vyhrazuje právo kdykoliv prověřit jakoukoliv činnost, která by mohla porušovat tuto smlouvu (zejména, pokud jde o zobrazování reklamy a generování jedinečných kliknutí.
-
Smluvní strany se dohodly a účastník výslovně souhlasí s tím, že závazek ETARGET MEDIA předat reklamu inzerentů ETARGET nebo zajistit zobrazení relevantních reklam na stránce účastníka je omezen na závazek ETARGET MEDIA vyvinout přiměřené úsilí, které na něm lze rozumně požadovat, k tomu, aby mohly být reklamy účastníkovi dodány. ETARGET MEDIA se nezavazuje k jejich poskytnutí za všech okolností, je oprávněn změnit způsob, rozsah nebo podmínky dodávání nebo zobrazování reklamy, včetně jejího ukončení, omezení přístupu k ní, a to zejména z technických důvodů, jakož i bez udání důvodu. Účastník bere na vědomí a souhlasí s tím, že provozovatel programu ETARGET je oprávněn kdykoliv ukončit provoz programu ETARGET (ať již zcela nebo částečně), měnit podmínky jeho provozování a to zejména z technických důvodů, jakož i bez udání důvodu. V tomto případě ETARGET MEDIA vyvine veškeré přiměřené úsilí k tomu, aby účastník byl v maximální možné míře a pokud možno předem, informován o změně (která představuje zúžení rozsahu programu ETARGET nebo jeho jiné omezení) nebo ukončení, bude-li za daných možností možné. Pokud není výslovně stanoveno jinak, nezakládá změna způsobu, rozsahu nebo podmínek provozu programu ETARGET právo účastníka na poskytnutí jakéhokoliv plnění ze strany ETARGET MEDIA nebo provozovatele programu. ETARGET MEDIA oznámí takovou změnu e-mailem účastníkovi a dále příslušnou informaci o změně nebo ukončení programu (včetně údaje o její účinnosti, ke které může dojít nejdříve v den jejího zveřejnění na stránce) umístí na svých webových stránkách nebo webové stránce ETARGET. Nesouhlasí-li účastník s uvedenou změnou podmínek provozování programu ETARGET, je povinen svůj nesouhlas písemně sdělit ETARGET MEDIA do 5 (pěti) dnů ode dne jejího vyhlášení. Řádně uplatněný nesouhlas zakládá právo stran na okamžité odstoupení od všech smluvních dokumentů. Pokud účastník ve výše uvedené lhůtě svůj nesouhlas ETARGET MEDIA písemně neoznámí, platí, že příslušnou změnu akceptoval a že tato se stává pro účastníka závaznou nejpozději 5. (pátým) dnem po jejím zveřejnění.
-
Důvěrnost informací: Účastník je povinen zachovat mlčenlivost o důvěrných informacích společnosti ETARGET MEDIA i o všech dalších společnostech náležejících do stejné obchodní skupiny ETARGET (dále jen "společnosti ve skupině"), pokud nebude tohoto závazku zproštěn na základě předchozího písemného souhlasu ETARGET MEDIA. Mezi "důvěrné informace" pro účely VOP a smlouvy mimo jiné patří: (a) veškerý software, technologie, programový kód, technické podmínky, materiály, směrnice a dokumentace, které se týkají programu ETARGET; (B) míra jedinečných kliknutí, hodnot CPM a jiné statistiky, které se týkají úspěšnosti stránky ETARGET nebo stránky účastníka v programu ETARGET a které jsou účastníkovi poskytovány v souvislosti s touto smlouvou; a (c) jakékoliv jiné informace označené společností ETARGET MEDIA nebo některou společností ve skupině za "důvěrné" nebo s ekvivalentním označením. Důvěrné informace nezahrnují informace, které se staly veřejně známými jinou cestou než porušením smlouvy účastníkem nebo ETARGET MEDIA nebo společností ve skupině, ani informace, které (i) byly zjištěny nezávisle bez přístupu k důvěrným informacím a existuje o tom písemný doklad; (ii) byly zákonnou cestou získané od třetí osoby; nebo (iii) je nutno zveřejnit, protože to požaduje zákon nebo některý státní orgán.
-
V případě nasazení reklamy ETARGET na stránky, které nejsou veřejně dostupné (například za registrací), je provozovatel povinen zaslat společnosti ETARGET přístupové údaje k těmto stránkám. V opačném případě nemá ETARGET MEDIA povinnost vyplatit takto získanou odměnu.
-
V případě nasazení reklamy ETARGET MEDIA jiným než standardním způsobem na webové stránky, je provozovatel povinen uvědomit ETARGET MEDIA o této implementaci a zaslat návod, jak se dá zkontrolovat.
-
Reklamy ETARGET musí být řádně označeny jako reklama, aby nedošlo k zavádění uživatelů. Uživatelé, kteří klikli na reklamu, si musí být vědomi, že se jedná o reklamu. V opačném případě se všechna taková kliknutí považují za podvodná.
-
Provozovatel nesmí nabádat třetí osoby provádět kliknutí manuálně nebo automaticky bez reálného zájmu o obsah stránky propagované v reklamě a zájmu o přesměrování na stránku inzerenta (textem, nevhodným umístěním reklam apod.). Takovéto jednání bude ETARGET považovat za úmyslný podvod, který lze klasifikovat jako trestný čin.
-
V případě porušování těchto podmínek si vyhrazujeme právo na omezení nebo zrušení Vašeho účtu bez nároku na vyplacení zbývající odměny.
7. Heslo a bezpečnost
Přístup do programu je možný pouze prostřednictvím kombinace uživatelského jména a hesla, které si účastník stanoví při registraci. Účastník je povinen držet své uživatelské jméno a heslo v tajnosti, zejména k nim zamezit přístup třetím osobám a nedovolit tak neoprávněnou účast v programu. Účastník je dále povinen okamžitě informovat ETARGET MEDIA na internetové adrese media@etarget.cz o každém porušení bezpečnosti svého uživatelského jména a hesla (včetně především jeho neoprávněného použití, zneužití nebo hrozícího zneužití.
8. Pravidla provozu
-
Bezpečnost. Soulad s právními předpisy. Účastník se zavazuje a souhlasí s tím, že:
-
je odpovědný za činy každého, kdo použije jeho uživatelské jméno nebo heslo pro přístup do programu;
-
bude dodržovat všechny příslušné právní předpisy a nařízení jakékoliv relevantní jurisdikce, zejména ustanovení zákona o ochraně osobních údajů, zákona o regulaci reklamy, zákona o některých službách informační společnosti, autorského zákona a zákona o ochranných známkách platných v České republice;
-
nebude uvádět nepravdivé, neúplné nebo zavádějící údaje, zejména se nebude vydávat za jinou fyzickou nebo právnickou osobu nebo to nepravdivě tvrdit nebo jakkoliv jinak nesprávně popisovat své spojení s jakoukoliv fyzickou nebo právnickou osobou; v případě pochybností o charakteru příslušného údaje, informace nebo jiného odkazu je rozhodující posouzení ETARGET MEDIA;
-
nebude využívat program pro účely, které jsou nezákonné, nemorální nebo v rozporu s pravidly obchodního styku nebo dobrými mravy.
-
-
Obsah. Účastník bere na vědomí, zavazuje se a souhlasí s tím, že:
-
Nebude na svých stránkách zveřejňovat, propagovat nebo přenášet prostřednictvím služby žádný nezákonný, znepokojující, hanlivý, urážlivý, výhružný, škodlivý, vulgární, obscénní, nenávist vyvolávající (rasově, etnicky nebo jinak) údaj, informace nebo jiné odkazy nebo údaje, informace nebo odkazy, které podporují jednání napomáhající nebo jinak vedoucí k trestnému činu, občanské nesnášenlivosti nebo jakkoliv jinak porušující příslušný právní řád, v případě pochybností o charakteru příslušného údaje, informace nebo jiného odkazu je rozhodující posouzení ETARGET MEDIA;
-
ETARGET MEDIA neschvaluje obsah reklamy nebo jinou komunikaci, zveřejnění nebo údaje inzerenta ETARGET nebo uživatele, ani nepřebírá žádnou odpovědnost (včetně trestněprávní odpovědnosti) za jakýkoliv takový údaj, komunikaci nebo zveřejnění v rozporu s VOP nebo právními předpisy nebo čin, ke kterému dopomohlo využívání stránky;
-
v případě porušení jakéhokoliv ustanovení výše uvedených pravidel se vystavuje riziku trestního stíhání.
-
-
Integrita systému. Účastník se zavazuje a souhlasí s tím, že:
-
nebude na svých stránkách žádným způsobem v souvislosti se svou účastí v programu používat nebo distribuovat soubory, které obsahují viry, poškozené soubory nebo jakýkoliv podobný software nebo programy, které by mohly poškodit činnost stránky ETARGET nebo jakékoli třetí osoby;
-
nebude zasahovat nebo nenaruší sítě spojené s programem ETARGET;
-
nebude používat žádné zařízení, software nebo program nebo s pomocí jiných prostředků se nebude pokoušet zasahovat a narušit řádný provoz stránky ETARGET, programu a/nebo jakékoliv transakce, kterou tato stránka nabízí;
-
neudělá nic, co by způsobilo neodůvodněnou nebo nepřiměřeně velkou zátěž systému provozovatele programu.
-
-
Účastník se zavazuje a souhlasí s tím, že:
-
při používání služeb bude používat pouze prostředky technického přístupu a pohybu na stránce a v systému ETARGET, které mu poskytne ETARGET MEDIA nebo společnost autorizovaná ETARGET MEDIA;
-
nebude používat žádné automatizované prostředky (např. agenty, roboty, scripty nebo spiders), a to z žádného důvodu.
-
9. Neexistence garancí, neexistence záruky, náhrada škody
-
Neexistence garancí. ETARGET MEDIA nezaručuje žádné minimální počty jedinečných kliknutí nebo zobrazení jakékoliv reklamy, případně konkrétní výši odměny, kterou může účastník na základě této smlouvy získat.
-
Neexistence záruky. ETARGET MEDIA neposkytuje žádnou záruku, výslovnou ani odvozenou, zejména v souvislosti s reklamou inzerentů ETARGET a výslovně odmítá převzít jakoukoliv odpovědnost za obsah reklamy v rozsahu, v jakém nepochází od ETARGET MEDIA nebo provozovatele programu.
-
Náhrada škody. ETARGET MEDIA neodpovídá účastníkovi ani jakékoliv třetí osobě za škodu způsobenou účastí v programu (včetně využívání jakékoliv části (včetně nehmotné) systému ETARGET) nebo v důsledku neschopnosti nebo nemožnosti účastnit se programu nebo v důsledku neoprávněného přístupu do programu a to bez ohledu na skutečnost, zda byl ETARGET MEDIA upozorněn na možnost vzniku těchto škod či nikoli. Aniž by bylo dotčeno ustanovení předchozí věty, výslovně se stanoví, že z náhrady za škodu je vyloučena náhrada za škodu v míře přesahující náhradu skutečné a bezprostřední přímé škody, náhrada ušlého zisku, zvýšených nákladů a jakýchkoliv dalších nepřímých nebo následných škod.
10. Osobní údaje
-
Účastník tímto v souvislosti s uzavřením smlouvy s ETARGET MEDIA, resp. udělením souhlasu se zpracováním osobních údajů podpisem registračního formuláře na stránce ETARGET tzv. dvojitým kliknutím uděluje ETARGET MEDIA ve smyslu platné legislativy o některých službách informační společnosti souhlas k tomu, aby v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů shromažďoval a zpracovával manuálně i automatizovaně jeho osobní údaje v rozsahu, v jakém jsou uvedeny v této smlouvě, jakož i v souvisejících dokumentech uzavřených mezi účastníkem a ETARGET MEDIA, včetně jeho e-mailové adresy a čísla mobilního telefonu (dále jen "osobní údaje"), za účelem plnění této smlouvy, resp. těchto smluv, dále pro evidenční, kontrolní a marketingové účely v rámci podnikatelské činnosti ETARGET MEDIA a jeho e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu též za účelem zasílání obchodních sdělení ETARGET MEDIA a to po dobu 10 let ode dne skončení jakéhokoliv v pořadí posledního smluvního vztahu s účastníkem.
-
Účastník současně vyslovuje souhlas s tím, aby ETARGET MEDIA zpracovával a zveřejňoval jeho jméno a příjmení, resp. jeho obchodní firmu v souvislosti se svou obchodní firmou na marketingových dokumentech ETARGET MEDIA, aby tedy zveřejňoval skutečnost, že účastník je jeho obchodním partnerem.
-
Účastník současně souhlasí s tím, že všechny jeho osobní údaje budou za výše uvedených podmínek zpracovávány též prostřednictvím třetích osob pověřených ETARGET MEDIA (správcem) a to zejména reklamními agenturami zajišťujícími pro ETARGET MEDIA služby direkt mailingu a dále případně služby call centra k účelu marketingového průzkumu, a že budou zpřístupněny a předány osobám, které patří do stejného podnikatelského seskupení jako ETARGET MEDIA (touto osobou je především provozovatel systému) a jsou tedy uvedeny jako osoby propojené ve veřejně přístupných dokumentech ETARGET MEDIA (zejména ve sbírce listin příslušného obchodního rejstříku).
-
Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Účastník má právo svůj souhlas odvolat písemným oznámením zaslaným na adresu sídla ETARGET MEDIA a dále má práva, tedy zejména právo přístupu k osobním údajům, které se ho dotýkají, právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci, jakož i právo na omluvu, peněžní zadostiučinění nebo peněžitou náhradu, bylo-li jednáním ETARGET MEDIA porušeno jeho právo na lidskou důstojnost, osobní čest, dobrou pověst nebo právo na ochranu jména. Odvolání souhlasu je účinné okamžikem doručení ETARGET MEDIA. ETARGET MEDIA je však v takovém případě i nadále v souladu s platnou legislativou oprávněn provádět zpracovávání osobních údajů v nezbytné míře nutné k evidenci svých pohledávek za účastníkem až do doby jejich úplného splacení.
11. Ukončení smluvního vztahu
Pokud není ve smlouvě výslovně uvedeno jinak, uzavírá se tato smlouva na dobu neurčitou.
-
Ukončení účastníkem. Účastník je oprávněn ukončit tuto smlouvu kdykoliv bez udání důvodu, s okamžitou účinností od doručení písemného, případně elektronického oznámení na adresu sídla ETARGET MEDIA.
-
Ukončení ze strany ETARGET MEDIA. ETARGET MEDIA je oprávněn ukončit tuto smlouvu s okamžitou platností od doručení písemného nebo elektronického oznámení účastníkovi kdykoliv v následujících případech:
-
bez udání důvodu;
-
pokud účastník (1) porušil smlouvu a toto porušení se podle názoru ETARGET MEDIA nedá napravit nebo toto porušení nebylo napraveno do 5 dnů od jeho vzniku; (2) vědomě uvedl anebo ponechal ve smlouvě nebo jiným způsobem oznámil ETARGET MEDIA nepravdivé nebo zavádějící údaje; (3) je v úpadku nebo mu úpadek hrozí nebo bylo zahájeno exekuční, insolvenční, vyrovnávací nebo jiné řízení týkající se účastníka nebo jeho majetku; (4) odvolal svůj souhlas se zpracováním osobních údajů ve smyslu bodu 11 d) VOP; nebo (5) vyjádřil svůj nesouhlas se změnou VOP.
-
-
Platby po ukončení smlouvy. Případné platby, na které vznikl účastníkovi nárok ke dni ukončení smlouvy, budou účastníkovi vyplaceny v souladu s platebními podmínkami uvedenými v bodě 5 VOP.
-
Společná ustanovení. V případě ukončení smlouvy není účastník oprávněn se nadále účastnit programu, jeho přístup k programu je okamžitě zrušen. ETARGET MEDIA je dále oprávněn vymazat všechny soubory na kontě účastníka a zablokovat další přístup k těmto souborům. Smluvní strany se dohodly a účastník souhlasí s tím, že ETARGET MEDIA neodpovídá účastníkovi nebo jakékoliv třetí straně za ukončení jeho/její účasti v programu a není povinen v této souvislosti k jakékoliv úhradě ve prospěch účastníka nebo jakékoliv třetí osoby. Ukončení smlouvy nemá vliv na trvání práv a povinností smluvních stran vzniklých před zánikem smlouvy.
12. Změny smlouvy
Smlouva může být měněna pouze písemně, formou písemných dodatků ke smlouvě, řádně podepsaných oběma smluvními stranami. Tím není dotčeno právo ETARGET MEDIA VOP (včetně pravidel) kdykoliv změnit. ETARGET MEDIA nové znění VOP umístí na stránce ETARGET (www.etarget.cz) nebo jiné předem oznámené webové stránce; na písemné vyžádání účastníka mu také zašle nové znění VOP poštou. Nové znění VOP musí obsahovat datum jejich umístění na příslušných webových stránkách. Pokud účastník se změnou VOP nesouhlasí, je povinen svůj nesouhlas písemně sdělit ETARGET MEDIA do 5 (pěti) dnů ode dne jejich zveřejnění. Řádně uplatněný nesouhlas zakládá právo ETARGET MEDIA a účastníka na okamžité odstoupení od všech smluvních dokumentů. Pokud účastník ve výše uvedené lhůtě svůj nesouhlas ETARGET MEDIA písemně neoznámí, platí, že příslušnou změnu akceptoval a že tato se stává pro účastníka závaznou nejpozději pátým (5.) dnem po zveřejnění nových VOP.
13. Oznamování a doručování
Každá smluvní strana oznamuje příslušné skutečnosti týkající se vzájemného smluvního vztahu druhé straně na e-mailovou adresu (v případě oznámení účastníkovi na jeho e-mailovou adresu sdělenou ETARGET MEDIA jako součást registračních údajů, v případě oznámení ETARGET MEDIA na e-mailovou adresu media@etarget.cz, případně jinou e-mailovou adresu oznámenou účastníkovi v souladu se smlouvou), nestanoví-li smlouva, že stačí oznámení prostřednictvím jeho umístění na stránce ETARGET, případně jiné webové stránce určené v souladu se smlouvou nebo, že se vyžaduje oznámení prostřednictvím pošty nebo doporučené pošty. Oznámení elektronickou poštou se považuje za doručené po 48 hodinách po odeslání e-mailové zprávy, pokud odesílateli není okamžitě oznámeno, že zpráva nebyla přijata. Každá zásilka zaslaná účastníkovi poštou se považuje za doručenou okamžikem, (i) kdy účastník zásilku převzal, nebo (ii) kdy se zásilka zaslaná ETARGET MEDIA na poslední známou adresu účastníka vrátí jako nedoručitelná, nebo (iii) v ostatních případech uplynutím deseti (10) dnů ode dne odeslání zásilky a to i v případě, že se účastník o zaslání zásilky nedozvěděl.
14. Závěrečná ustanovení
-
Částečná neplatnost. V případě, že některé ustanovení (což zahrnuje kterýkoliv článek, odstavec, jednotlivou větu nebo jednotlivé slovo) smlouvy je, stane se či bude shledáno neplatným nebo nevymahatelným, neovlivní to (v maximálním rozsahu povoleném příslušnými právními předpisy) platnost a vymahatelnost zbývajících ustanovení smlouvy. V takovém případě se smluvní strany zavazují nahradit toto neplatné nebo nevymahatelné ustanovení ustanovením platným a vymahatelným, které bude mít v nejvyšší možné míře stejný a zákonem přípustný význam a hospodářský účel nahrazovaného ustanovení.
-
Rozhodné právo a příslušnost soudu. Smlouva a její výklad se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku. Veškeré spory vzniklé z této smlouvy nebo v souvislosti s ní budou rozhodovány výhradně příslušnými českými soudy.
-
Úplná dohoda. Tato smlouva (včetně VOP a pravidel a jejich změn) obsahuje úplnou dohodu mezi smluvními stranami vztahující se k jejímu předmětu a nahrazuje všechny předchozí dohody a úmluvy mezi smluvními stranami vztahující se k jejímu předmětu. Účastník podpisem smlouvy s ETARGET MEDIA potvrzuje, že se s VOP důkladně seznámil, rozumí jejich obsahu a bez výhrad s nimi souhlasí.
-
Postoupení. Účastník není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu ETARGET MEDIA zcela ani zčásti postoupit svá práva nebo převést závazky podle smlouvy. ETARGET MEDIA je oprávněn zcela nebo zčásti postoupit své pohledávky za účastníkem nebo převést své závazky vůči účastníkovi ze smlouvy, s čímž účastník výslovně souhlasí.
-
Vztah smlouvy, VOP a pravidel. Pokud smlouva, VOP nebo pravidla obsahují odlišnou úpravu, použije se přednostně úprava ve smlouvě, dále v pravidlech a VOP, a to právě v uvedeném pořadí.
-
Datum a umístění VOP na stránce ETARGET MEDIA 1. 1. 2021